søndag 11. november 2012

vitamin Q - helg






Da er årets utstilling i quiltelaget over for denne gangen. Mange besøkende både i går og i dag. Det er moro å få lov å vise fram det en syr. Mange hyggelige kommentarer fra de besøkende. Hyggelig også å kunne sitte ned med en vaffel og en kopp kaffe i hygelig prat med likesinnede.- Og ikke minst er det hyggelig å kunne ha så god tid til å titte/handle i quiltebutikker. Denne gangen var det Quiltefryd og Baremaahadet,som sto for denne delen. Nå er det "quiltevær", så det er på tide å sette seg ned for å strte noen nye  juleprosjekt. Vet ikke ennå hva det blir, men lover å vise dem fram eterhvert...

3 kommentarer:

  1. Det var gøy å besøke utstillingen i går :-)
    Nå koser jeg med med stitchery og litt rødt i glasset, etter lang koselig dag med bursdag i familien.

    SvarSlett
  2. Jeg kome hjem sliten og fornøyd i går ettermiddag, og fant ut at beste måten å hente seg inn på, var et glass med rødt og et juleprosjekt!! kjøpte jo et mønster på julepute, og kunne sette i gang med applikaskjonen i går kveld! Moro var det, og i dag har jeg nesten ikke tid til å gå på jobb...
    Kan jeg ringe deg i ettermiddag/kveld?? Det er noe jeg absolutt ikke skjønner.....
    Ha en fin dag

    SvarSlett
  3. Jeg skal på Kathrines quiltekafe kl. 18. Drar litt over 17 - er vel hjemme igjen rett før kl. 22.

    SvarSlett