torsdag 29. november 2012

Litt av hvert...


Etter at disse sticheryene hadde ligget ferdig lenge, fant jeg ut at de nå skulle bli julehjerter. Vrangsydde hjerter er jo ingen kunst og jeg gikk kjapt i gang- uten å lese mønsteret spesielt nøye.
Det gikk som det gjerne går når jeg er i "hurtigmodus" Den enkle arbeidsoppgaven ble komplisert fordi jeg ikke hadde fått med meg den enkle måten å gjøre det på. Denne gangen var det tilpassing av sticheryene som gikk meg "hus forbi", men de kom på etterhvert..

..

..ble fyllt akkurat passe..


..og ble faktisk ganske fine tilslutt!!!


Christmas-puten er også ferdig. Den venter på en "bror"- som kanskje kommer til denne julen....




Bare to dager igjen til adventstiden- Nyt den med et koselig sytøy,adventste og lussekatter!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar