søndag 18. oktober 2015

Under the Southern Star

I August 2014 kjøpte jeg et mønster og stoffpakke av en annen Quilter. Hun hadde skjønt at dette prosjektet aldri ville bli noe av... Jeg startet friskt, hadde en lang pause i vår og sommer, men i går kveld ble siste sting sydd. Teppet er klart for Quilting og jeg er fornøyd!


Det har vært tidkrevende og mange ganger har jeg vært lei, men i dag er jeg veldig glad for at jeg har fullført.

Her er et bilde tatt underveis. Dette viser fargene bedre.


Og her er " første runde". Totalt sett var det veldig moro, og jeg har ikke tatt skrekken av dette. Ett nytt mønster fra Sue Daley ligger og venter. Dvs. Først skal jeg gjøre ferdig ennå en UFO fra Sue. Ingen tvil om st jeg liker EPP og Sue Daleys design.


Har laget ferdig en god del til dette teppet, men som du ser må det syes til bakgrunn +++.har bestemt meg for å lage det mindre enn originalen i allefall .


                                                     Ha en fin søndag

                                                            Kari



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar