lørdag 3. oktober 2015

Sygleden tilbake...

Nå er det veldig lenge siden jeg har lagt ut noe her på bloggen min. Tiden har ikke vært der... Men nå prøver jeg meg igjen. Siden forrige gsng jeg skrev på bloggen har jeg flyttet, noe som har gjort at det har blitt LITT mindre tid til å sy dette året, men litt har det blitt.

I januar deltok jeg på Østerled, sytreff med kurs i Sarpsborg. Jeg gikk på kurs hos Inger Lise Ruud Høisveen og sydde " Carpenters wheel" med Lemoyne Star linjalen. Tidkrevende, men moro.det ble en liten duk.


Nå i høst har jeg også gjort ferdig juleteppet  etter AnnaKas mønster. Måtte lage min egen variant, men er veldig fornøyd. Deilig å være ferdig med en UFO 😃

Ny pute på hytta har jeg også fått i høst. Disse tumblerne kjøpte jeg ferdig kuttet for mange år siden. Fant dem da jeg skulle flytte...


I sommer ble jeg, som mange andre grepet av " Smitten". Jeg er godt i gang med å bruke rester.
Nå er det kveld og noen flere blokker skal gjøres ferdig. Ønsker deg en fortsatt fin helg.

                        Kari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar