torsdag 3. april 2014

Ferie på syhjørnet- dag 2

Dagen i dag har også vært en skriv dag, men idag måtte jeg gjøre litt annet enn å sy også. Fikk gjort ganske mye husarbeid på formiddagen, så ut på tur med Lizzie før jeg kunne sette meg ved symaskinen,
Nå er " Buggy Barn" ferdig Quiltet og har fått på lukkekanten. Det samme med tvillingteppet. Baksiden tar jeg i helgen.
Har startet på et nytt prosjekt i dag. Har gjort ganske mye, men ikke veldig mye å vise fram ennå.



Disse stoffene kjøpte jeg på årsmøtet i Kristiansand for noen uker siden. Vil bruke dem til å leke meg litt med " Lemoyne star" linjalen. 

Har brukt dagen i dag til å skjære, sy remser og kutte igjen.





I morgen tidlig er det ny runde med skjæring og stryking  før jeg kan begynne å sette dem sammen! 

Viser deg resultatet i morgen.

Ha en fortsatt fin kveld.

Kari






2 kommentarer:

  1. Så spennendes.kommer innom igjenn i morgen da;))Du syr så mye pent:)Fin sydag io morgen:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se disse stjernene

    SvarSlett