onsdag 9. oktober 2013

Mere rosa oktober...




                                
                                 

livaagotsyse.blogspot.no. I dag linker jeg til Liv Aagots Quilteblogg  Liv Aagot er en kreativ dame som syr mange lekre ting og deler positive tanker . I oktober har Liv Aagot give-away på bloggen sin, og jeg ønsker å være med. For å øke mine muligheter må jeg også linke her i min blogg.  Og det er da jeg pleier å falle av, men nå er jeg fortsatt med- jeg var nemlig en av vinnerne forrige gang Liv Aagot hadde give away. Premien var kjempefin.


Halsbetennelse gjør at jeg er hjemme fra jobb om dagen og det har blitt lite, egentlig ikke noe sying. Formen begynner å bli litt bedre nå. Så kanskje jeg kan få til noe i dag? Begynner å rykke litt i "julefoten" kan i allefall begynne å planlegge prosjekt, mulig det også kan være lurt å avslutte noe først også ........

Ønsker deg en god dag



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar