torsdag 15. august 2013

Shopoholic ?

Lovte jo å vise fram hva jeg kjøpte i Birmingham... Angrer vel litt på det nå, men ett ord er ett ord! Jeg er ingen shopoholic, for jeg har bare kjøpt stoff jeg TRENGER ( i betydningen MÅHA). Og planene er klare for de aller fleste!


Alle disse fargerike stoffene skal jeg bruke på et " Buggy Barn" kurs jeg skal på nå i høst! Teppet skal bli mitt høyst private slumreteppe!


Her er det som ikke har noen konkret plan, men det gjør jo ikke noe for her har jeg jo en hel bok med mønster! Lynette Andersons stoffer er utrolig vakre. Og når det gjelder den andre boka, greit å være tidlig ute med neste års 7. Sans.... Den regnes altså ikke med!


Dette er stoffene jeg skal bruke for å sy " Twas the night before Christmas" sticheriene er snart ferdig.


Og til slutt noen meter med ulike basisstoffer.. Ja,ja bortsett fra det som ligger nærmest, men som vordende politimamma kunne jeg ikke gå forbi. Det blir jo en kjempefin toalettmappe å bruke på trening...

Nå må jeg rydde i stoffhyllene.
Ha en fin kveld!

Kari

2 kommentarer:

  1. Klart du måtte ha disse stoffene, Kari! Så mange lekre og fine stoff!! Også har du jo en plan med de fleste av dem, blir spennende å følge deg og det du lager utover høsten! Politistoffet var supert! God helg :)

    SvarSlett
  2. Så mycket vackra tyger Du köpt med Dig hem från Birmingham. Det är kul att se, tycker jag. Man ska unna sig det man "gillar och mår bra av". Att köpa tyg är ju bara trevligt!

    Dollandesign

    SvarSlett