søndag 21. juli 2013

Smått og stort i ferien


Endelig kan jeg legge ut et " ordentlig" innlegg på bloggen igjen. iPhone er ikke helt det samme..
Feriens største prosjekt er dette:


Hytta beises fra å være Hankøgul til å bli perlegrå. - og det tar tid! Tre strøk minimum på alle vegger, men det blir fint!
Innimellom beisinga har det også blitt tid til søm , og da jeg var ferdig med "It takes two" var det greit med et mindre prosjekt, nemlig " Remember me" en søt løper sydd over papp den også. Mønster og masse lekre stoff hadde jeg handlet inn hos " Trådsnella " før ferien, så dette gledet jeg meg til å ta fatt på.


                      
                                               
                         Flott sytøy til å ta med på terrassen .

                                                     Og det gikk fort fremover..



Slik ble det til slutt:

Er veldig fornøyd og skal ta Quiltingen etter ferien på " hjemmemaskinen"
Nå syr jeg litt stichery til jul, " Christmas in july" er ganske moro. Samtidig prøver jeg å komme videre på mitt Red home teppe... 

Ha en fortsatt flott søndag. Hos meg skinner sola og kaffen er varm!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar