torsdag 4. juli 2013

Ferie


Nå pakker jeg for å reise på hytta i 4 uker. Og jeg starter med det viktigste: stoff og diverse andre viktige sy- ting! Wenche og jeg fikk overført alle mønstrene til " Twas the night before Christmas ", så da har jeg stichery til de varme sommerkveldene...


Ellers har jeg med stoff i massevis,mønster fra Sue Daley og andre fine mønster som jeg gjerne vil sy. Er litt ambivalent. Jeg vil jo gjerne sy veldig mye, men hvis jeg får gjort det, betyr det egentlig at det ikke er så mye sol.... Og jeg vil egentlig si : ja, takk begge deler!  Men satser på finværet , så det er pakket ned en god bunke med bøker også.


I går kveld fortsatte jeg arbeidet med å sy på halvsirklene på " It takes Two" tenk st dette teppet snart er ferdig! Etter ferien skal jeg levere det for Quilting hos Merete!

Nå når alt det viktigste er pakket, får jeg vel pakke ned litt klær også.




Ha en fortsatt fin sommer der du er.

 Kari

2 kommentarer:

  1. Å, så herlig med fire uker på hytta og så mange flotte prosjekter i bagasjen! Får håpe du kan kose deg med både søm og sol! God ferie, Kari :)

    SvarSlett
  2. " Twas the night before Christmas " er så flott!
    Tror ikke du kommer til å kjede deg :-)
    Stichery kan man kose seg ute i sola med og inne hvis det blir regnvær.
    ønsker deg en herlig "syferie" :-)

    SvarSlett