tirsdag 19. mars 2013

litt av hvert på en tirsdag.


klar for påske med AnnA Kas løper" Gårdshaner". Den er en passelig blanding av vår og påske, synes jeg. Morsom å sy. Gleder meg til å legge den på bordet når påsken nærmer seg.


I det siste har det blitt  mye stichery, og jeg fortsetter det blå arbeidet. tenkte det går an å lage flere blå ting som jeg kan pynte opp med på kjøkkenet! Det har aldri vært "blått"før...
Måtte jukse litt å prøve ett av motivene i "mine" farger,- da ble det gammelrosa og grønt! Det får bli en vårpute,tror jeg.


Til slutt må jeg vise fram årets bursdagsgave fra Trondheim- og quiltegården! Nydelige stoffer i litt forskjellig stil, som helt sikkert "finner sin plass" i noen prosjekter ut over våren.

Ha en fortsatt fin uke.
                                               Kari

3 kommentarer:

  1. Fin påskeløper og vakre stitcherier :-)

    SvarSlett
  2. Det var en otroligt fin påsklöpare som Du sytt, tycker jag. Kan gott förstå att Du ser fram emot att börja använda den.

    Dollandesign

    SvarSlett