mandag 25. februar 2013

Gaver.


Forrige uke kom denne søte pakken overraskende i posten. Den kom som takk for noen stoffrester jeg hadde gitt til en dame som trengte noe for å få sitt teppe ferdig. Hun a ut dette på FB.Jeg hadde heldigvis to av stoffene og kunne derfor hjelpe henne, men du verden så hyggelig og uventet da disse stoffene lå i postkassen. Jeg skal sy en liten toalettmappe, tror jeg .


I går hadde jeg liten familiefeiring av min bursdag som er rett rundt hjørnet." Jubilanten er bortreist på dagen" så derfor var den nærmeste familien her i går. Jeg er så heldig at en av mine brødre og hans samboer nesten er naboer til en av mine favorittquiltebutikker, nemlig Trådsnella på Lørenskog. Herfra fikk jeg tre nydelige stoffer og et flott halskjede . Påminnelsen " livet er nå" kan vi vel alle trenge i blant.

Ha en fin uke!
                               Kari

2 kommentarer:

  1. Flotte stoff både i posten og som gave! Ha en fin bursdag, Kari :-)

    SvarSlett