onsdag 14. november 2012

Inspirasjon etter møte i Quiltelaget!

Har akkurat kommet hjem etter et flott møte i Quiltelaget mitt, Nordstrand og Bekkelaget Quiltelag. Kveldens foredragsholder var Julie Kvamme, som holdt et flott foredrag med lysbilder og tepper, alt laget av rester!! Tror jammen jeg må gå aktivt inn å gjøre noe med restehaugen. Vi hadde også butikk på besøk,Trådsnella fra Lørenskog. Mange fine modeller og spennende stoffutvalg.



Jeg slo til og kjøpte noe jeg har ønsket meg lenge... Sue Daleys teppe "It takes two" har jeg hatt lyst til å sy lenge, men det er et stort prosjekt, og det kommer til å ta tid...Stoffene til venstre kjøpte jeg hos Quiltefryd på lørdag,og er tenkt brukt til dette teppet. de andre stoffene er bare "kjekt å ha"

Men først skal det feires jul med litt nye juleting i huset, og kanskje noen gaver...





Huset skal få noen nye puter til jul i år. både nisser og engler, da blir det litt til alle rom!





1 kommentar: