tirsdag 12. februar 2013

Litt av hvert


Da er duken ferdig og ligger på bordet. Tror nok helst det blir en sommerduk, men moro å prøve den her inne i stuen også.

Nå er det bare å fortsette med UFO nr 2. Jeg er ikke ferdig med nr1. sengeteppeet som antagelig aldri blir noe sengeteppe... men jeg har lagt det til side litt. Nå tar jeg de mindre arbeidene.


Er usikker på om dette blir en løper eller duk. Time will show! Her er de lagt ut som løper, men den blir VELDIG bred. På den annen side: Det begynner å bli noen duker nå- men kanskje er det sånn at duker får man aldri nok av?

Jeg får bare sy, og nok en gang vil det være sånn at veien blir til mens jeg går!

Helt til slutt vil jeg bare si at jeg gleder meg til påske og hyttesesongen. Godt å tenke på når kulda herjer. Her er min favorittplass for håndsøm.

Ha en fortsatt fin uke.
                                                           Kari

1 kommentar:

  1. Duken fra kurset gleder jeg meg til å se; den ligger så perfekt på bordet ditt :-) Fint å ha et så koselig syhjørne til håndsøm med LH på veggen til fin inspirasjon!!

    SvarSlett