torsdag 7. februar 2013

Valgets kval.



Nå vet jeg hvorfor jeg sjelden syr noe blått! I helgen  skal jeg på kurs og tenkte det var en fin anledning til å bruke opp en del blå stoffer. Stoffene er fine, men uansett hvordan jeg setter dem sammen, blir det liksom ikke " meg". Synes hele tiden jeg mangler " det lille ekstra" som kan løfte teppet, eller duken . Jeg skal ha 5 lyse og 5 mørke. Her har jeg prøvd meg fram med en rekke varianter. Har også prøvd helt andre varianter. Må finne en løsning, for det eneste som ikke er lov, er å reise inn til byen å kjøpe nye stoffer... Dette siste er en selvpålagt ( og nødvendig) lov. Hensikten med å melde seg på dette kurset var nemlig å få brukt opp noen flere stoff!

Forrige gang jeg var på kurs, var det med Bente Malm. Vi sydde "Idas veske". Jeg var skeptisk til eget stoffvalg den gangen også, men resultatet ble jeg veldig fornøyd med.



Får håpe jeg kan oppleve det samme denne gangen...

Ha en fortsatt fin uke.



Kari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar