onsdag 20. august 2014

Summer Holiday

This summer I have done a lot of hand piecing and knitting. I will show you now. Since Norwgian is my language I will make my comments in both Norwgian and english.


Denne sommeren har det blitt mye håndsøm og strikking. Her kommer noen Glimt...


This tablerunner is made with 1/2" hexagons EPP. Denne løperen er sydd over papp  1/2 " hexagon.







This is for my oldest son who moped to northern Norway for a year.
Min eldste sønn flyttet til Nord Norge for ett åt. Han ønsket seg et slumreteppe, og det kan jo ikke en mamma si nei til! Men det måtte gå fort. Han skulle reise 14 dager etterpå. Teppet ble ferdig, Quiltet med fleece!








At last I made this beautiful little tablecloth in EPP.
Sommerens siste syprosjekt ble en liten blomsterkrans til stuebordet!

And then the knitting...





Det startet med en gruppe på FB. .. Alle strikket kluter og tilslutt tenkte jeg at jeg også måtte prøve.
It started on FB.. Everybody made this sweet little cloths.





I could'nt stop....no I have 14...
Jeg kunne aldri stoppe....nå har jeg 14!



Have a nice day

Kari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar