torsdag 3. januar 2013

Godt nytt Quilte år



Her er noe av det som står på planen i tiden framover: Til venstre ligger begynnelsen på en pute. Halve forstykket er nå ferdig og venter på resten... I midten ligger mange ferdigkuttede biter. Det SKAL bli et dobbelt sengeteppe, en gang! Bitene har ligget ferdige i snart to år, men kanskje kan det bli noe i 2013.... Det blå og hvite er noen av de stoffene som skal få være med i min blå og hvite Twister duk. Ved siden ligger noen stoff som skal bidra til 8 kuvertbrikker, gave til vår nevø og hans samboer. Sue Daleys "It takes two" skal få følge meg gjennom hele året! Det har ingen hast, men skal være et sukkertøy jeg kan suge på og kose meg med.

Det ligger også to pakker minicharms i denne gruppa. Det var 4 pakker jeg fikk i gave fra Elsbeths huus i Wallsbull. Noe ble brukt i går, og ble til denne fine løperen. Hyggelig med noe nytt når jula ryddes bort.



Ønsker deg et godt og kreativt år i 2013

 Kari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar