lørdag 15. desember 2012

Ferieminner :-)

Da er ferien i Tyskland over. Det var en spennende tur med mange hyggelige opplevelser på ulike julemarked.
Må dele denne flotte julekrybben laget av marsipan med dere. Den var utstilt i vinduet til marsipanbutikken i Lubeck. figurene er ca 50 cm lange... Legg merke til alle detaljene.




Og jammen ble det besøk i noen Quiltebutikker også. De kom i min vei helt tilfeldig flere av dem.. (og det er HELT sant)
En hadde jeg plukket ut på forhånd ved hjelp av nettet. Det var Elsbeths Huus i Wahlbull. En fantastisk butikk i en hyggelig liten "Dorf" med en svært hjelpsom og blid innehaver. min tysk er noe rusten og hennes engelsk var på samme nivå, men når Quiltere møtes, kan vi kommunisere allikevel.
Her er "fangsten"


Dette tok jeg med fra Husum. Mange flotte knapper og stoffer jeg ikke hadde sett før...


 Elsbeths Huus hadde salg på Lynette Anderson julestoffer. Kjekt å ha til neste jul....


Disse fire små charm pakkene fikk jeg i gave fra Elsbeths Huus da jeg skulle gå. Nydelige Moda-stoffer som vil bli en lekker løper til stuebordet.

                                                     

                                                                       God Adventshelg

2 kommentarer:

  1. Så mye spennende du har fått med deg hjem! Godt du sørger for at du ikke blir arbeidsledig ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, Gudveig. Det ble mye spennende og arbeidsledig blir jeg helt klart ikke på noen år..

      Slett