fredag 4. april 2014

Ferie på syhjørnet- dag 3

Enda en deilig vårdag i Oslo i dag. Gikk en lang deilig tur sammen med hunden vår på formiddagen. Deretter var det tid for å sette seg ved sybordet for ånleke videre med " Lemoyne star"'linjalen. Her ser du hva jeg endte opp med


Jeg valgte å lage 9 inch stjerner, som jeg sydde sammen med en tynn ramme rundt. Dette for å få frem hver stjerne bedre. Stjernen i midten inneholder alle stoffene.


Er fornøyd med resultatet. Nå gjenstår det bare å finne et fint stoff til den ytterste rammen. Kanskje jeg har noe i en boks????


Denne søte, lille brosjen kom i posten idag! Jeg har vært så heldig å vinne en give away på bloggen hos engelske Ericka. 
Veldig moro, både å vinne og å få pakke i posten fra utlandet. Fikk et koselig kort også!



Nå nærmer det seg natt, og jeg skal tenke på å legge meg. I morgen er atter en dag. Satser vel på å sy litt på formiddagen . På ettermiddagen drar vi en snartur på hytta for å gjøre klart for sesongen- gleder meg.
Sov godt. Vi snakkes.

Kari

2 kommentarer:

  1. Nydelige blokker du har laget. Produktiv dag på deg. Lykke til i morgen og god tur på hytta. Innholdsrik weekend.
    GOD HELG!

    SvarSlett
  2. Stjerneteppet ditt ble utrolig nydelig, så fine farger! Jeg har kjøpt linjalen, men ikke prøvd den enda. Kos deg på hytta i dag! Klem :)

    SvarSlett