lørdag 9. november 2013

Advent

Det er alltid greit å være ute i god tid, og jeg startet jo med litt jul og advent i slutten av oktober. Etter den friske starten har det blitt en pause fordi jeg har vært mye ute og reist. Ingen lange turer, men mange korte og spennende. Nå har jeg ihvertfall greid å gjøre ferdig to adventsprosjekt som har ligget på vent et par uker.



Slik ble løperen av stripesmarte- blokkene.


Fikk også lyst til å ta fram 60graders linjalen og lage noen brikker av den. Lenge siden sist jeg  brukte den, og det gikk bra, men jeg synes den ble litt " flat" og kjedelig. Derfor ble det en livlig lukkekanten og markert Quilting. Da ble jeg også mer fornøyd.




I dag har jeg funnet fram julestoffer og siste nr av " My Quilt" . Tenker det skal bli en juleløper i MINE farger.



Ønsker deg en fin helg!

Kari




4 kommentarer:

  1. Nydelig løper og bordbrikke. Lilla er bare lekkert ! Synes quiltingen på bordbrikken var veldig flott :-)
    Ha en flott og kreativ syhelg :-)

    SvarSlett
  2. Visst är det trevligt att ha nya dukar att lägga på borden!
    Jag tycker att både Din löpare och duk är väldigt fina.

    Dollandesign

    SvarSlett