mandag 23. september 2013

Høstsyssel



Nå er det rutete stoffet byttet ut og jeg er mer fornøyd. Klar for blokk 2 idag . Stichery treff i kveld. Det skal bli moro.



Dette har jeg holdt på med i helgen. Nå er alle 30 blokkene sydd, og jeg er litt usikker på hva jeg synes... Mye farger og masse energi i allefall. Vet ikke helt hva det skal bli, men kanskje ett slumreteppe. Det som er moro, er jo at jeg har sydd noe som ligger langt utenfor det jeg vanligvis syr, både når det gjelder form og farge. Morsomt å se hvordan resultatet blir helt annerledes enn man tror det skal bli!


Forrige helg da jeg var på hytta, kjøpte jeg litt garn. Nå om kveldene er det strikketøyet som følger 
meg foran TV. Her er garn til sokker og en ny genser. Gleder meg til å få den ferdig!

Ha en fin uke

Kari

2 kommentarer:

  1. Teppet ser kjempelekkert ut! Flotte farger, som sikkert kan bli et lekkert slumreteppe :-)

    SvarSlett
  2. Jag blir glad av att se Ditt färgstarka täcke som Du håller på att sy! Fina blommor i blocken och en härlig blandning av tyger, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett