fredag 28. juni 2013

Sommerplaner

Da er den lille ferien til Paris over og jeg er tilbake på jobb i ett par uker før 4 uker deilig ferie på hytta. Når den ferien er over skl jeg jobbe tre 3dager før jeg reiser med gode quiltevenninner til Birmingham og den store europeiske Quiltefestivalen! Gleder meg allerede, var der for to år siden og det var helt utrolig gøy. Har allerede begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe.


Men først sal jeg tilbake på sysporet her hjemme. Flere uker siden jeg har sydd skikkelig nå, men det er meldt syvær i helgen og jeg er alene hjemme, bare meg og Horizon. Da skal vi kose oss.
I mellomtiden kan jeg vise fram det lille sticheryet jeg hadde med meg til Paris. Det er NESTEN ferdig. Mønsteret har jeg lastet ned gratis på nettet en gang i fjor.



                                 Vet ikke hva det skal bli, men det vil vise seg etterhvert...
                                 Håper å ha litt mer å vise fram når helgen er over.



Ha en fin helg der du er....

Kari





                                             

1 kommentar:

  1. Hei Kari! Tenker du koste deg med din kjære i Paris :) Så fine planer du har for ferien. Så flott å dra til Birmingham, der kan du nok fråtse i stoff og utstyr. Kos deg på syrommet i helga!

    SvarSlett